Julafton

I år firade vi jul hos systern min. Hela tjocka släkten. Förutom min morbror och hans fru, som firade jul hos hennes föräldrar i Lund.
Julen har varit trevlig och jag har nog lett och skrattat hela kvällen. Gud så roligt det har varit!

Här är det jag fick av Frida och Rebecca, som var här innnan vi åkte till Tessa:


Snoopy wet wipes och lipgloss från Frida och ett halsband från Rebecca.


Scrap book-set, After Eight x2, Toffifee, Merci, trisslott x2, fransk manikyr-set, sminkfodral, renspel, spegel, böcker x4, saltvattenspray, hårspray i fickformat, hårmousse i fickformat, presentkort på Smycka, H&M och Gina Tricot 500kr vardera, prenumeration på FRIDA, ljus, 1000kr, 50 euro, kopp och osis+ dust it.

Kommentarer
Postat av: Emmy

ÅH! 1000 kr, dust it och saltvattensprayen vill jag också ha! Saltspray är bästbästbäst.

2008-12-24 @ 22:47:24
URL: http://cikorias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Är det? Jag har aldrig testat ^^

2008-12-25 @ 00:12:24
URL: http://justjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saltvattenspray äger :)

Oooj, jag vill ha dina julklappar(allt förutom godis, eller det mesta iaf. Pengar och hårprodukter behöver man alltid) hiih, dust it=kärlek. Vill också ha!

2008-12-25 @ 14:14:32
Postat av: Rebecca.

Jag som skrev förra inlägget

2008-12-25 @ 14:14:50
Postat av: Amanda

Haha ^^ Att du alltid glömmer att skriva namn ;)

2008-12-25 @ 14:34:29
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0