Klart!

Allt är klart. Jag har köpt alla julklappar och slagit in dem. Inge mer julstress förns jag ska städa och julpynta lite mer. Fast det är inte förns om två dagar. Haha.
Jag har hittat en klänning förresten. En enkel svart sidenklänning som jag ska ha på Julafton. Jag hittade en annan som var skitsnygg men den var ganska dyr. Men jag är nöjd :)

Dagens bilder blir på mitt nya rum. Inte så bra kvalitet, för jag var tvungen att änvända mobilkameran. Min digitalkamera har slut på batteri.

 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Finfint, Amanda!

2008-12-21 @ 23:02:33
Postat av: Anonym

Älskar klänningen du köpte, du passar jätte bra i den :)

Fint rum btw :)

2008-12-22 @ 12:01:06
Postat av: Rebecca.

Oj jag som skrev förra kommentaren. Glömde skriva mitt namn xD

2008-12-22 @ 12:04:11
Postat av: Amanda

Tack tack :)

2008-12-22 @ 17:17:41
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0