Kort

Jag är så jäkla lat. Jag orkar inte ens lyfta telefonluren och trycka in 5 jävla siffror för att beställa klipptid. Men, mitt minne kan ha lite med saken att göra oxå. Men saken är den att jag vill ha kortare hår. (Nähä?) Men till de flesta som jag säger att jag vill klippa mig tittar jätteförvånat på mig. De anser att jag redan har kort hår. Får man inte ha kort hår? Jag har aldrig gillat långt på mig själv. Urk. Kort ska det vara!


Jag i augusti (ignorera mina sommarfräknar) / jag i december.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker din morgonfrisyr är bäst! =D

2008-12-18 @ 08:11:27
Postat av: Amanda

Absolut! Vill ha kortare morgonfrisyr.

2008-12-18 @ 15:44:49
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0