Morgonringare

Jag hatar när folk ringer tidigt på morgonen. Har de inge vett i skallen? Speciellt när de ringer fel, då blir jag lite smått arg och slänger på luren i örat på dem.
Men imorse ringde någon som faktiskt skulle ringa hit, OCH han bad om ursäkt för att han ringde såhär tidigt. Vart har alla sånna människor tagit vägen?

Jag har märkt en sak när det är någon försäljare eller någon jag inte vet vem det är som ringer. De vill alltid tala med pappa, eller "någon av de vuxna". Och då antar de bara sådär automatiskt att jag är vuxen.
Som han som ringde nyss, han frågade: "Är det Bo's hustru jag då talar med?"
Det är ju inte alls creepy att blli kallad sin pappas fru?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0