Thank you!

Thank you for the music, the songs we're singing! Så jävla skönt. Ingen mer musik! Och vi fick sluta mer än en timme tidigare! Underbart! Men det var en ganska rolig lektion. För att vara musik vill säga.
Vi spelade julsånger, alla 25 pers. Det fanns inte tillräckligt med instrument så i början satt jag och skrattade åt alla som spelade i otakt. Haha, det var roligt. Sen fick jag spela trummor. Musikläraren har förresten underliga ljud för sig när han ska visa hur man spelar. Typ bom chacka chacka, bom chacka chacka. Och alla killarna sitter och småsjunger för sig själva. Eller pratar för sig själva. Jag tror att jag kommer sakna musiken lite iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0