Jullov

Nu är det jullov! Äntligen! Ingen skola på 3 veckor!

När jag vaknade imorse så regnade det. Och jag kände mig lite förkyld och hade ont i halsen. Jippie, lagom till jullovet. Men min snälla pappa skjussade mig till skolan där vi fick våra betyg. Jag har bara avslutat 3 kurser till jul, matte A, estetval musik och bild A. Fick MVG i alla 3 ämnena! Det trodde jag inte, men jag klagar inte ;)

Sen gick vi till kyrkan. Som man alltid gör. Vid kl: 09.45 fick jag jullov. Underbart!

Jag och Emmy gick på stan ett tag, till Anniela kom och gjorde oss sällskap. Vi gick till Johansson's för att käka lite.
Senare hade vår gamla skola sin årliga lärarkabaré på centrumbiografen, dit vi smet in. Gud så bra den är! Riktigt rolig! Ibland önskar jag att jag fortfarande gick kvar där.


Inledningen till kabarén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0