Jävla idioter

Vi hade klassfest igår. Till en början hade vi väldigt roligt, körde t.ex "jag har aldrig". Vi hade ju bestämt att inte släppa in några andra än klassen, men alla från var klass kom inte så Marcus och Malm tog med en kompis. Han var inge stökig, men det kom fler och fler tills det spårade ur lite.
För vem kommer till en fest och säger "Släpp in mig, jag är ju nykter" och sen snor en Jäger, skallar två personer och slår ner dem, slår hål i dörrar/väggar, kastar sönder en glasflaska och slår sönder ett fönster?

Fast det var snällt av dem som inte hörde till klassen som hjälpte till igår.

Kommentarer
Postat av: Malm

Min jäger >.<

2008-12-29 @ 20:56:51
Postat av: Malm

Min jäger >.<

2008-12-29 @ 21:00:08
Postat av: Malm

Shiet dubbelt upp ;D trodde inte första kom fram :/

2008-12-29 @ 21:01:13
Postat av: Amanda

Precis. Haha ^^ Men alltid roligt med kommentarer ;D

2008-12-30 @ 12:51:31
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0