Bortskämda lilla jag

Uj uj uj. Jag märker att blogg.se hakar upp sig lite. Hoppas bara att det går att publicera inlägget ;)
Jag sitter just nu hemma hos min magnifika, maktlystna mamma. Nej, jag skojade bara, hon är inte alls maktlysten. Det bara flöt på så bra med alla m:en ^^ Hon har lagat en underbar måltid till mig; fläskfilé med trattkantareller och ugnspotatis. Mums! Jag kanske verkar som om jag är lite bortskämd för att jag alltid får så lyxig mat, men det är för att jag är bortskämd x) Fast till mitt försvar så är det faktiskt helt och hållet mina föräldrars fel.

Just nu håller jag på att checka in Rustas och Julas hemsidor. Letar lite tapet-inspiration till mitt nya rum (min brors gamla). Jag skulle vilja ha en fondvägg, men jag har inga "hela" väggar, om ni förstår vad jag menar? Jag har en hel, men det är en långvägg och det blir inge snyggt med en fondvägg där. Men pappa har kommit på att man kan ha en fototapet! Det vill säga en bild som tapet, t.ex. en skog eller stad. Man kan fixa ett eget foto oxå, men det är mycket dyrare. Får se hur det blir :) Och kom gärna med förslag, det uppskattas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0