Chocolate

Ooh, O'Boy! Jag sitter framför datorn och dricker en kopp O'Boy. Ooh så gott det är! Choklad är nog det bästa som finns. Förutom kött. Jag ääälskar kött! Men generellt sett tror jag att ckoklad är kvinnans bästa vän.

Inatt sov jag riktigt gott. Jag var helt utvilad när jag vaknade imorse. Men ändå blev jag trött i skolan, efter idrotten ioförsig. Fast det var en skön trötthet, om det nu finns något som heter det x)
På svenskan skulle jag ha muntligt framförande, vilket jag avskyr. Men den här veckan var jag mest fokuserad på det muntliga framförandet jag gjorde igår på musiken. Det var inför 25 pers, typ. But anyway, så var jag inte alls nervös idag! Progress ;) Fast fortfarande känner jag att jag blir röd som en tomat. Så jag tackar gudarna för foundation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0