Saknade stater

Jag sitter hemma hos Rebecca med henne och Frida. Idag ska vi ha riktigt skoj! Hitta på nåt med killarna kanske ;)
Jag har känt mig väldigt uttråkad idag på kemilektionen. Så för att liva upp tillvaron, vet ni vad jag gjorde? Jag försökte att komma på, ur mitt minne, alla USA:s 50 delstater. Och folk, det är 50 stater, inte 52 som vissa obildade säger!
Jag kom på 48st, och de för att komma på de sista 2 frågade jag Marcus om hjälp. Inte för att jag trodde att han skulle kunna. Men som tur var kunde han söka på google på sin mobil och vi hittade de två saknade staterna!


Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Haha ja det är kul :) Vi sitter och väntar på dig nu ^^



(han är nog bög!)

2008-11-28 @ 19:23:20
URL: http://rjane.blogg.se/
Postat av: Rebecca.

Alltså, du vet vem jag menar inte nån i inlägget xD

2008-11-29 @ 10:41:44
Postat av: Amanda

Haha x) Ja, jättekul ;D

2008-11-29 @ 12:30:08
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0