Deprimerad

Idag har jag försökt leva på skadeglädje. Men trots det så har min dag varit allänt deprimerad. Det började med att när jag och Frida var och kollade på innebandyn igår så kom det några och delade ut gratis Red Bull. Fan vad schysst tänkte jag. Men jag svär på att det var en komplott mot alla godtrogna ungomar så att dom inte skulle kunna njuta av en god natts sömn. Jag kunde inte somna på ett bra tag efter det. Halva natten låg jag och rablade ett sms som jag fick från Emmy för ett tag sen; "Sex is good, sex is fine, doggy style or 69. Just for fun or getting paid, everone loves getting laid. I am horny, I'm from Sweden, I like to do it hela tiden. ;) Skicka detta till dina 5 kåtaste vänner, annars blir du dömd till ett dåligt sexliv, FÖREVIGT!"

När jag vaknade imorse var jag dödstrött. Och höll på att somna på matten. På håltimmen efteråt spelade vi kort, som vanligt. Idag så var det tråkigare än nogonsin.
Idrott, basket, är då fan inte bättre. Och lunchen gick inte att äta så mycket av, fast det vad kycklingklubbor. Visst åt jag dubbelt så mycket som alla andra men kött för mig är som sprit för en alkoholist.
Sen fick jag veta att Kajsa inte skulle gå på musiklektionen. Då blev jag lämnad ensam, i mitt usla tillstånd.
Fast min musiklärare måste vara tankeläsare eller något, för vi fick sluta 2 timmar tidigare!
Men min lycka varade inte länge, för det regnade ute. Jag försökte tigga skjuss hem av både mamma och pappa men båda skulle gå på möte.

När jag cyklade hem i det äckliga pissvädret blev jag nästan överkörd av ett antal olika personer. Jag har inte svurit så mycket på länge.

Kommentarer
Postat av: e

;/

2008-11-18 @ 17:38:11
URL: http://emwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0