Kajsa gör bort sig

Idag har skolan, mot alla förväntningar, varit rolig. Jag har skrattat hela dagen lång, nästan. Jag började med matte på morgonen, det var väl ok. Men efteråt hade jag håltimme som spenderades med Kajsa och några till. Vi spelade vänd-10 och där började det roliga ^^ Tobias är väldigt seg, han är i sin egen lilla värld när vi spelar kort. Det kan vara lite humoristiskt ^^
Sen blev man hungrig men inte fick man någon lunch, man fick en idrottslektion istället. Idrotten är helt ok, faktiskt. Fast det förstås, jag är ju den enda tjejen omgiven av en massa killar ;)
Lunchen, någon äcklig smörja, vart lite fil och flingor istället. Och när vi skulle ta mer (filen är i en sån där mjölkatomat så man sätter tallriken under så kommer filen) så var den nästan slut. Kajsa ropade på mattanten så hon kom och öppnade luckan till atomaten och tryckte ut filen. Men Kajsa höll frotfarande tallriken under mot "knappen" så filen fortfarande kom. Så Kajsa sa: "Tack. Det räcker. Stopp! Inge mer nu! Sluta!" Då skrek jag: "Ta bort tallriken då! HAHAHAHAHA!" Och Emmy och Emma började oxå skratta som tokar. Jag tror jag inte har haft så roligt på riktigt länge!
Efter vår skrattattack skulle vi ha "lite" musik. Helt ok den lektionen med :)

Efter skolan gjorde Kajsa bort sig lite igen ^^ Hon, jag och Emmy gick mot stan och mötte en mamma och hennes 3-åriga son på cykel. Ungen frågade sin mamma: "Men vad äter en tiger då?" Och mamman svarade:"Tigrar gillar kött. Han brukar äta antiloper." Då började jag och Emmy diskutera, tigrar äter väl inte antiloper? De finns inte i djungeln? Då kommer Kajsa med sin kommentar: "Såg ni..? Ungen hade inga stödhjul!" Gud så vi skrattade!
Kajsa, du ska veta att du llivar upp min dag!

Uj så långt inlägg det blev. Men jag hade så mycket att berätta. Grymt rolig dag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha kajsa då xd. garvar när jag läser dethär!

2008-11-04 @ 21:40:22
URL: http://sarylicious.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du skulle ha varit där! Gud så kul det var xD

2008-11-05 @ 15:29:18
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0