Skavsår

Imorse när jag cyklade jag till skolan och hade kommit halvvägs, till Vallaskolan, hörde jag dunk, dunk. Jag hade fått punktering på bakdäcket... Igen. Så jag hade 15 min att gå till skolan. Otroligt nog så hann jag :) Fast matte var första lektionen så det skulle inte vara någon panik ifall jag hade kommit lite sent.
Efter matten var det håltimme, så jag, Kajsa, Emma och Adam spelade kort som vanligt. När vi precis skulle resa oss för att gå till idrotten kom Linus och Hannes och sa att den var inställd! :D Så vi började inte för än 12.30. Då bestämde vi oss för att gå ner på stan till Johansson's för att äta :) Ost & skinkbaguette. Uj så gott!
När vi hade ätit klart gick vi ner till Gallerian, där jag och Kajsa provade på några riktigt fula kläder x)
Sen gick vi tillbaka till skolan för att ha musik, och usch så segt det gick när vi satt i biblioteket och svarade på frågor. Jag och Kajsa hade så tråkigt och vi skrattade åt de mest knäppa saker x) Hon skrattade så hon började gråta!

När skolan hade slutat gick jag och Emmy ner på stan för att fika. Johansson's igen x) Gott och trevligt. Och ni kan ju förstå vilken skavsår jag har efter att ha gått så långt! Men tack och lov kom min kära far och hämtade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0