Höstlov!

Äntligen, äntligen, äntligen höstlov! Kan ni förstå hur sakta de sista 20 minuterna av kemin gick? Jag kolladed på klockan var tionde sekund ungefär. Usch så sakta! Men nu, nu är det äntligen lov!

Imorse när jag kom till skolan, gick jag upp till spanskasalen och såg en lapp på dörren att spanskan var inställd! Yes! tänkte jag då. Men sen insåg jag att jag kunde ha tagit sovmorgon till klockan 10, istället för att börja klockan 8.15. Jag kan inte beskriva mig med andra ord än irriterad och förbannad just då. Men men, fanns inte så mycket annat att göra än att sätta sig ner och spela lite kort i 1½ timme.

Sen hade vi svenska i 1h 40min, prata om ordklasser. Och efter det världens kortare lunch på 35 min. Man hinner aldrig äta. Sen tråkengelska.

På min håltimme åkte jag och Kajsa till Ekebyskolan för att kolla på alla som klätt ut sig och vara med på godisregnet. Men jag hann inte, hade ju kemi efteråt. Men nu är det lov och det är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0