Keramikmuggar

Jag sitter hemma hos mamma, väntar på att hon ska komma hem och ge mig mat! Haha, så lat jag är x)
Idag regnade det när jag cyklade till skolan, hela jag blev blöt och sminket rann. Jag fick t.o.m ett löv i pannan... Men jag torkade ganska snabbt efter det att jag kom till skolan :)

Vi började dagen med lite matematik, woho! Alla elevers dröm! Not... Även fast jag är bra i det är det inte roligt med matte på morgonen. Och jag är typ min lärares favorit, verkar det som. Hon ger mig en massa extrauppgifter och är så trevlig mot mig och kallar mina läxor för "exemplariska" ^^
Efter matten hade vi kemi-prov. Det gick väl sådär. Enligt mig och alla andra var det grejer på provet som inte vi hade lärt oss så mycket om. Men men.
Efter det var det english time. Not fun at all. Hate it! Läraren är bara så... GAAH! Jag kan inte ens förklara med ord... Och det hjälper inte att man är hungrig heller.
Men sen, äntligen, blev det lunch! Biffstroganoff, mums :) Det är en av de få rätter som är ätbara i skolan.
På bilden, 2½ h, fick vi faktiskt göra muggar! I lera! Det var höjdpunkten (förutom lunchen) på dagen! Fast de ska torka och sen in i ungen och blaha blaha innan vi få måla dem och så. Fast kul med lite omväxling för en gångs skull! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0