Klassfoto

Jag kom nyss hem från skolan. Vi fick sluta en halvtimme tdigare från bilden! Yeay :D På bilden fick vi rita av en blomma med oljepastelfärger. Lite svårt, men kul :)

Vi fick våra skolkort idag oxå! Klassfotot blev bra, men på det enskilda ser jag helt uppblåst ut, och sned. Plus att jag har ett snett leende x)


Bakre raden fr.v: Douglas, Matilda, Malin, Axel, Oda, Alexander.
Mellanraden fr.v: Billy, Annie, Emma, Amanda, Marcus, Johan.
Främre raden fr.v: Mentor Camilla, Julia, Avesta, Lisa, Häwez, Joel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vaddå... Du har ju alltid ett snett leende...

2008-10-02 @ 17:23:04
Postat av: Lella

Jisses, jag glömde visst skriva mitt namn.

2008-10-02 @ 17:23:36
Postat av: Amanda

Jag vet, men HELA jag ser sned ut x)

2008-10-02 @ 17:23:49
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0