Lerskålar

TV:n vill inte fungera :( Pappa sitter och försöker få igång den. Eller det är egentligen boxern som inte fungerar... Måste ju kolla på Heroes ikväll!

Idag i skolan hade vi referatprov på morgonen. Alla ettorna hade det mellan 8.15-11.15. Tre timmar! Fast för mig tog det knappt 2 timmar. Superlång lunch hade man då. Jag, Annie, Kajsa och Emmy spelade lite kort, och jag vann som vanligt ;) Sen stack vi hem till Emmy. Ni ska veta att hon inte bor långt bort men i hennes takt tog det skapligt lång tid!
Klockan 13.00 började bilden, kom precis i tid. Vi fick hålla på med lera igen. Det är faktiskt ganska kul :) Den här gången gjorde jag en skål som det står 'Amandas' på. Jag skulle leta efter bokstäverna för 'godis', men jag hittade bara 'gdis' ^^ Sen blev jag klar och gjorde en lite mindre slarvigare skål av restleran. det blev ganska många sprickor så jag fick sitta och fylla igen dem med slicker. Ja, det kallas slicker. Lite blöt lera som fungerar som lim. Men det vart bra till slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0