Myskväll

Jag har nyss kommit hem från Ellen. Jag åkte ju dit igår. Jag, Annie och Ellen skulle ha lite trevlligt, laga mat och dricka :) Väldigt skojigt ^^ Ellen och Annie fick även den geniala idén att färga riset blått. Jag måste säga att det kändes lite skumt att äta ^^
Vi kollade på Idol oxå, Ellen har ju en liten förälskelse i Lars ^^ Eller hon skyller på att sin mamma har det men jag tror henne inte riktigt ;) Efter det kollade vi på 'Sleepy Hollow' med Johnny Depp. Den var riktigt bra faktiskt, värd att se :) När vi hade kollar klart på den satte vi igång 'Northanger Abbey'. Men klockan var framåt 2 så jag och Ellen somnade mitt i filmen ^^
När vi vaknade idag så åt vi frukost. Och det var resterna frpn igår; Chips, choklad, Ben & Jerry's Fossil Fuel och Ben & Jerry's Half Baked. Mums!

Kommentarer
Postat av: Lella

Men sluta. JAG ÄR INTE ALLS KÄR I LARS! Thihi...

2008-10-18 @ 16:10:30
Postat av: Amanda

Det skrev jag inte, jag skrev förälskelse ;)

2008-10-19 @ 00:10:26
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0