Stick(a)!

Jag har fått en massa kommentarer från 'Cute Miss Ellen', och hon vill att jag ska skriva lite mer om mina känslor. Så nu har jag bestämt mig att bara skriva om mina känslor i det här inlägget. Och Jag känner väl att det kan vara roligt med lite omväxling.

Just nu är jag glad, för jag är med Emmy :) Det var ett tag sen sist, och det gör mig lite ledsen. Hon är ju så rolig att umgås med!
Vi håller iaf på med våra bloggar. Emmy är ganska lättdistraherad och har bara skrivit en mening på 10 min. Det roar mig mycket ^^
Mina känslor idag har varit blandade. I början av dagen kände jag mig lättroad men efter ett tag blev jag trött och kände att vad som hälst kunde reta upp mig. Så det hjälpte inte att vi hade engelska med världens mest irriterande lärare... Efter lunch kände jag mig mest rastlös, riktigt tråkigt.

Efter skolan åkte jag och Emmy ner till gallerian för att köpa garnnystan. Vi har bestämt oss för att sticka! Emmy och Kajsa ska sticka något som de fäster på en lyktstolpe, som de gör i reklamen ni vet? Jag ska sticka benvärmare! Ganska roligt tror jag ^^

Kommentarer
Postat av: Ellen

Och nu när din blogg är så himla proffsig måste du ju marknadsföra den: Kommentera andras bloggar. Hela tiden. Varesig du känner den som skriver eller inte.

2008-10-21 @ 10:12:30
Postat av: Amanda

Haha ^^ Okej, jag ska väl göra det ;)

2008-10-21 @ 16:01:49
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0