Nya skor & jobbromans

Jag hann åka till Åkrahallen igår! Det vart Ben & Jerry's Cookie Dough. Den var god men lite tråkigt när det är bara vaniljglass. Jag tycker mer om choklad ;) Frida sov hos mig iallafall, så idag åkte vi ner till Gallerian och jag köpte ett par skor.



Fina va? :)
Sen åkte vi tillbaka hem till mig för att käka lite. Sen gick vi över till Rebecca och hade skoj med henne.

Vet ni vad jag har hört för rykten idag då? Att min förra mentor, Janne Östlund, har möjligtvis skaffat tjej! Ojojojdå! Han som är den "förevigt singel"-typen. Och inte nog med det, tjejen han kanske är tillsammans med är en kollega! Jo, ni läste rätt. Lite romans på jobbet ;) Nu blir ni allt nyfikna på vem den här personen är va? Hmm... Ska jag avslöja det?

Näh, jag avslöjar det imorgon istället, så det blir lite spännande!


Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Aa dom var fina :)

Kul att ni var hit, var ett bra tag sen vi träffades :)



Det blev Ben&Jerry's för mig ikväll, den där fossil..nånting. Haha, skitgott :)

2008-10-27 @ 22:06:40
Postat av: Amanda

Ja det var det :D

Visst var det? Mums! ;)

2008-10-28 @ 10:49:54
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0