Wall-E

Jag kom nyss hem från Emmy. Jag åkte till henne efter jag hade ätit mat hemma :) Vi gick ut och fotograferade hösten, fast vi skulle ha gått ut när det var lite ljusare ute eftersom någon klagade på att hon inte ville använda blixten för då såg det inte verklighetstroget ut. *HOST* Emmy *HOST* ^^

Men efter ett tag så gick vi in och satte oss vid Emmys data för att kolla på ett Gossip Girl-avsnitt, men istället så kollade vi på Wall-E. Jag måste säga att det är världens sötaste lilla robot! Jättegullig film :') En film som alla borde se!

Men nu ska jag ta och duscha! See yeah!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha, jag har precis också skrivit ett inlägg om den x) svara i min blogg om du ska svara, för jag ser aldrig annars :P

2008-10-02 @ 22:58:50
URL: http://emwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0