Miljödagen

Idag har var haft en "miljödag" i skolan. Vi började 8.30, istället för 9.20 som vi skulle ha gjort i vanliga fall. Lite surt... Men väl i skolan fick vi sitta i aulan och lyssna på två gubbar som pratade om klimatet m.m. De var ganska roliga, iallafall en av dem som sjöng lite då och då ^^ Efter 1,5 timme fick en fika; saft och bullar :) Mums! Efter en halvtimme fick vi gå tillbaka in i aulan igen.
Halv 11 var föreläsningen klar, och det var dags för lunch; hamburgare. Jag är typ den enda i hela skolan som inte gillar hamburgare ^^ 12.15 skulle vi följa schemat igen och då hade i en halv idrottslektion kvar, som vi fick slippa idag :D Fast på grund av att vi slapp idrotten slutade alla i min klass 11.30, förutom de som läser spanska, delvis jag. Så spanskaeleverna fick sluta 14.10. Fast det gör inte så mycket. Det är håltimmarna som är jobbiga, när man inte har någonting att göra ^^

Just nu sitter jag hemma och kollar på Top Model 4, igen. Emmy tycker att jag kollar på det hela tiden ^^ Fast jag kollar bara på repriserna när det inte finns nåt annat på TV. Fast, jag skulle ju kunna göra mina läxor. Hmm... Vad väljer man; Top Model eller läxor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0