Musik

Livet är en gåta, man blir till och lever sitt liv igen, igen. Tiden går och går, plötsligt är det slut, en tid. Men jag vet att jag älskar dig.
Ännu en låt som vi fick sjunga på musiken ^^ Vi fick även spela någon låt i grupp. Jag och Kajsa valde att vi skulle sjunga 'One Of Us'. Vi bestämde allt, för vi är respekterade :) Eller för att killarna var så snälla ^^ Vi spelade med Erik G, Axel Y, Filip och Dan Gorrrrren. Möhö ^^ Det gick riktigt bra, för alla i vår grupp kan spela ett intrument (förutom Kajsa, fasts hon kan sjunga ;D). Men innan så gick vi till skolbiblioteket för att leta fakta om något som har med musik (nähä?) att göra. Jag valde piano. Surprise, surprise. 
Nästa vecka, på vår 3 timmar långa musiklektion, behöver vi inte komma till lektionen! Vi ska göra jobbet hemma, och då lutar jag 11.30! HAPPINESS! :D

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHA! Kul om han läser då! x)

2008-09-30 @ 22:59:27
URL: http://emwallberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vem då? Gorrrrrren? x) Som om han skulle läsa min blogg? Jag har typ 5 läsare ^^

2008-10-01 @ 15:52:38
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0