Humor

Det är 'Scrubs' på TV! Det är ett mycket roligt program. Humor till tusen ^^
Oj, min mobil ringde och den låg inne på mitt rum på laddning. Ni skulle ha sett så fort jag sprang nyss! Jag skulle nog kunna vara med i Vasa loppet! Eller vänta, då åker man skidor! IQ på hög nivå hemma hos mig x)

Idag har skolan vart helt ok, otroligt nog. Fast fredag är min så kallade 'håldag'. Det känns som om jag bara har håltimmar ^^ Skönt fast lite ovärt. Skulle hellre klämma ihop mitt skema och få sluta tidigare.

Nu har jag bytt kanal och kollar på Americas Funniest Home Vidios, istället. Det har oxå hög humor-nivå. Tur att pappa är och handlar, för annars hade han trott att jag var lite dum i huvudet som sitter och skrattar högt för mig själv ^^ Eller föresten, det tycker han ändå x)

Cuándo papá llega a casa va a preparar la cena. ¡Vamos a cenar carne y patatas cocidas al horno con setas! Det är spanska och betyder:
När pappa kommer hem ska han laga mat. Vi ska äta kött och bakpotatis med svamp!

¡Ciao!


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-09-26 @ 20:47:18
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack! :D

2008-09-26 @ 20:47:56
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0