Läxor till tusen

Helt ärligt, min väska extraknäcker som bokhylla. Varje dag är den fylld med böcker. Oftast en massa läxor. Jag tror att jag har 9 böcker/block med mig hem idag. Helt otroligt att vi får så mycket läxor. Visst, jag går en "plugg-linje", men det är mycket iallafall. Kemin är speciellt jobbig. Idag hade vi 2x75 min kemi och jag somnade nästan på lektionen. Jag som tycker att kemi är intressant...
Idag fick vi tillbaka matte-provet som vi gjorde i torsdags. Jag fick 15/16, G. Det var bara ett G-prov, så. Godkänt var vid 12 poäng, och det var inte många som fick det. Alla som inte klarade provet kommer att få IG-varning hem, vilket jag tycker är lite extremt... Det enda felet jag hade var att jag skrev en decimal för mycket, alltså ett mer exakt svar. Hur kan man få fel på en sådan sak? Läraren är ganska störd ibland, och kan få lite utbrott. Nu förstår jag varför alla kallar henne för 'Häxan' ^^

Kommentarer
Postat av: Lella

Jag som aldrig har läxor!

Jag drömmer om att släpa hem 9 block. ='(

2008-09-22 @ 17:28:52
Postat av: Emmy

Vet hur känns ..

2008-09-22 @ 17:33:53
Postat av: Amanda

Vi kan byta Lella ;)

2008-09-22 @ 19:03:14
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0