Kaffe & skjutning

Skulle man kunna tänka sig att det finns en påtår kvar till mig? Mera kaffe, mera kaaaaaaaffe! Det fick vi sjunga på musiken idag ^^ Riktigt skumt! Men vi fick även lyssna på några låtar, symfonier typ. Vi fick spela några låtar oxå, på keyborad, gitarr, trummor m.m Och sen gå till biblioteket för att hitta information om något som har med musik att göra. Hur hann vi med allt det på en lektion undrar ni? Jo, lektionen var 3 timmar... Seeeeegt!

När jag kom hem från skolan idag så var man hungrig, fick potatis och halvkokt korv i skolan. Tog en macka och ett glas med äppeljuice och satte  mig framför TV:n uppe. Men den vägrade att fungera -_-' Så jag var tvungen att sätta mig nere i källaren vi tjut-TV:n. Fast när pappa kom hem så fixade han den :D

Efter middagen, pasta och skinksås, satte jag mig framför TV:n och pluggade matte. Efter ett tag ropade pappa utifrån: "Amanda, vill du skjuta med blåsröret?"
Jag sprang ut på altanen och där hade pappa plockat fram blåsrör, kolsyrepistol och labyrint med kula (extra stor). De skulle ha olika aktiviteter på jobbet och det var pappa som ansvarade för det :) Så innan han tog med det till jobbet fick jag testa lite ;D

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0