William Moberg & Tom Hanks

Igår kom Ellen på besök :) Annie kunde tyvärr inte komma, hon var tvungen att städa för sin kommande flytt till Annedal ^^
Vi gick först till Åkrahallen och köpte lite godis. Jag försöker att dra ner på sockret, men det är grymt svårt! Ellen köpte även Ben & Jerry's. Mums vad gott! Sen gick vi hem till mig för att äta upp godiset ;)
Vi kollade lite på Emmygalan och Ellen kände nästan inte igen någon, till skillnad från mig, som kände igen hur många som helst för ovanlighetens skull ^^ Efter ett tag började vi spela TP. Fast vi vart så trötta att vi orkade inte spela klart (fast jag fick mest tårtbitar ;D). Vi vart så trötta att vi inte orkade tänka, så på alla frågor vart svaret William Moberg eller Tom Hanks x)

Det var en trevlig kväll, synd bara att Annie inte kunde vara med. Men det kommer fler gånger! ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

ÅH. B&J! <3

2008-09-28 @ 13:39:49
URL: http://emwallberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ah, så gott!<3

2008-09-28 @ 15:31:54
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0