Marcus

Jag sa ju att en stor köttbit botar illamående och huvudvärk! Efter maten mådde jag mycket bättre, och åkte hem till Marcus. Underbart att träffa honom efter en vecka. Och han var väldigt brun, iallafall i ansiket.

Efter ett tag kom Linus, Johanna och Daniel och vi gick ut en sväng. Det var ju så härligt varmt ute igår. Nere på stan mötte vi Andy, som var ännu brunare än Marcus (han var oxå i Sälen), med flera. Så då gick alla hem till Andy på förfest. Fast vi blev kvar där hela kvällen, ingen orkade gå ut igen. Men trevligt var det.

Jag sov hemma hos Marcus, varken orkade eller ville åka hem. Så vaknade man av att hans mamma väckte oss och bad oss att äta frukost innan "vovsigullet" skulle komma. De åkte iväg för att hämta en boxer-valp. Så himla söt! Jag blir så avundsjuk att jag nästan vill ha en hund jag med. Men bara nästan. Jag kan nöja mig med Marcus valp.

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Jag förstod att dom skulle skaffa en valp, för ac satt och kolla på någon hemsida med boxerhundar på. Haha, på lektionstid ;)

2009-04-07 @ 11:51:35
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0