Tjockiskväll

Igår var jag och Annie hemma hos Lella. Vi tjockade i oss pizza, chips, godis, läsk och Ben & Jerry's. Gud så onyttig jag känner mig. Innan jag åkte till Lella så åkte jag förbi ICA för att köpa glassen. Tror ni att killen framför i kön kollade konstigt på mig när jag stod där med 3 burkar B&J? Det gjorde han.

Jag fyller år imorgon så jag fick en födelsedagspresent i förskott av Annie. Jag fick ett ölglas som det stod "Alkohol löser inga problem. Det gör inte mjölk heller." på fylld med godis.Tack!

När jag hade öppnat presenten började vi kolla på film. På hela kvällen kollade vi på 3 st; "Bröderna Grimm", "En djävulsk romans" och "Casanova". Väldigt bra filmer, speciellt "En djävulsk romans"! Jag blev positivt överraskad, helt klart värd att se.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0