Västerås

Idag har jag och Kajsa varit i Västerås och shoppat. Eller ja, Kajsa har shoppat. Det enda jag köpte var ent tröja. Jag kunde verkligen inte hitta någonting och jag är jättebesviken för det. Speciellt när vi fick vänta i tusen år på vår mat på McDonald's. Och det var knappt några där heller. De som jobbade där gick bara omkring och såg upptagna ut i princip. Men vi fick iallafall en gratis cheeseburgare eftersom vi fick vänta så länge på maten. Och det var nog min första hamburgare på mer än tio år som jag åt på McDonald's. Jag vet att jag är konstig, men jag gillar inte hamburgare något vidare. Chicken McNugget's ska det vara!

Men nu hemma i Sala så är vi hundvakt åt Marcus hund, medans de är på bröllop. Vi har fått lite pizzapengar, chips och läsk. Så det ska man väl klara sig på.

Förresten så hatar jag att ringa till pizzerior och beställa, för de hör aldrig vad man säger. Speciellt inte när de ska köra hem och man berättar adressen. Jag tror att jag sa Marcus adress tio gånger och stavade det tre, men han hörde inte vad jag sa. Och jag kunde inte hålla mig för skratt heller när jag hör Kajsa sitta och asgarva i rummet bredvid.
Så vi får väl se om vi får någon mat. Den bör väl komma om ca en halvtimme eller så. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0