New Moon & bowling

Jag har inte bloggat på ett tag nu, inte suttit vid datorn på ett tag. I torsdags åkte iallafall jag, Annie och Lella till Västerås för att kolla på New Moon. Den var väl bra, men vi satt mest och skrattade hela tiden så jag kommer inte ihåg så mycket av själva filmen. Jag tror att alla i salongen hatade oss, haha.

I fredags bestämde Marcus att vi skulle bowla. Så jag, Marcus, hans kompis och Marcus syrra drog iväg till bowlinghallen. Och gissa vem som vann då? Jag såklart! Och så slog jag mitt bästa resultat oxå, så jag får väl vara nöjd!

Kommentarer
Postat av: Heyli

jaså är de din kompis :)

2009-12-07 @ 18:40:42
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0