Irriterad

Bara för att man försov sig en gång antar alla att man kommer göra det jämt. Mamma ringde för en halvtimme sen, ungefär. Hon brukar aldrig ringa på morgonen, aldrig. "Jag tänkte ringa bara så du inte hade försovit dig." Okej? Varför skulle jag det? Bara för att jag har gjort det EN gång det här året och pappa är på konferens någonstans och därför inte är hemma? Pappa börjar jobba innan jag ens går upp på morgonen, så jag går upp av mig själv. Jag blir bara så irriterad när folk tror att det är en vana när det har hänt en gång.

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

2009-02-04 @ 11:08:13
URL: http://rjane
Postat av: Rebecca.

Håller med! Bara för att det har hänt en gång betyder det inte att det kommer göra det fler gånger(lite annat i mitt fall, men du tar ju upp en bra poäng)

Förra kommentaren blev cp, bara så du vet!

2009-02-04 @ 11:10:05
URL: http://rjane.blogg.se/
Postat av: Storasyster

HAHAHA typiskt morsan!!!

2009-02-04 @ 16:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0