Middag hemma hos mamma

Nu sitter jag hemma hos mamma. Syster och hennes kille är här och min bror oxå. Vi har ätit tjälknöl (jag vet, konstigt namn) och potatisgratäng. Mumsigt! Ungefär som en Alla Hjärtans Dag-middag. Eller något. Fast det bästa var att vi fick geléhjärtan, haha.
Okej då, det bästa var väl att få träffa familjen. Nu är nog alla nöjda.

Snart ska jag bege mig hem till Annie. Hon flyttade innan jul in till stan och jag har fortfarande inte sett hur det ser ut. Jag är lite efter på såna saker. Fast bättre sent än aldrig!

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

svar: Älskar dig också <3

Ja, dom ska vara mörka, men det finns vissa ljusa som är snygga :)

2009-02-14 @ 20:12:14
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0