Sovmorgon

Inställd spanska nu på morgonen. Och det är bara jag i min klass (som läser spanska) som vet om det. I torsdags (läs; onsdags) var idrotten inställd och sista lektionen efter det var spanska. Då hade tydligen alla i min klass pratat med läraren och frågat om de kunde slippa lektionen, MEN de hade inte sagt någonting till mig. Snällt va? Så när spanskläraren sa att det inte skulle vara någon spanska idag, varför ska då jag säga något till mina kära klasskompisar?

Här sitter jag då, väntar på att klockan ska bli 9.25 så att pappa ska ge mig skjuss till skolan. Han är ledig idag, så jag erbjöd honom att köra mig. Tanken på mina klasskompisar som sitter i skolan och surar för att de kom dit 1,5 h för tidigt gör mig glad. Mycket glad.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är lömsk! Riktigt lömsk! I LIKE!! =) Moahahahaha

2009-02-20 @ 12:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0