Fler såna här dagar, tack!

Den här dagen började precis som jag hade förväntat mig. Några vet vad jag menar.
Iallafall så hade jag matteprov direkt på morgonen. Eftersom provet skulle hålla på i 2 timmar så hade vi inte spanska eller engelska. Så inga övningar om spanska imperfekt eller engelsklärarens röst som skär som knivar i öronen. Fast det bästa var att jag blev klar på en timme så jag fick en liten håltimme.

När Annie blev klar med provet hade hon fått veta att kemin var inställd. Det betyder 1h & 15min x2 lektion som blev till håltimme! Det är såna här dagar man älskar, och kan t.o.m stå ut med alla skämt man får! Så jag, Annie, Malm och Marcus gick hem till Marcus. De ville tydligen röka vattenpipa. Jag klagade inte för jag fick omelett, istället för skolans pytt i panna.

När det var dags för svenska, kl: 12.30 (framflyttad), fick vi sluta kl: 13.50. Hela 20 min tidigare! För läraren är det extremt mycket! Jag kan säga att den här dagen har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0