Klassfest igår

Nu är man hemma igen! Klassfesten igår var riktigt kul, men jag hade glömt ladda batterierna i kameran så jag tog inga bilder. Men Kajsa och Rebecca tog en massa kort, så antagligen snor jag några bilder från dem.

Vi kom dit ganska tidigt, fast Marcus och Malm var redan i bastun. Vi bytte om till våra maskeradklädnader och väntade på att alla andra skulle komma.
När alla hade kommit beställde vi ut pizza. Ca 15 st pizzor som skulle köras 11 km, haha. Konstigt att det tog mer än 1,5 timme att få maten.

Fast efter maten var det några som åkte hem, mådde inte riktigt bra. Som man brukar säga: "Som man bäddar får man ligga." När de hade åkt var det nästan alla som satte sig och bastade. Riktigt trevlig kväll/natt/morgon. Synd bara att det var folk som var pratade hela natten och svårt att sova. Men jag kan säga att den här klassfesten blev minnesvärd och kommer inte glömmas så lätt!

Kommentarer
Postat av: C I K O R I A S

Kul! :) Fast inte att folk åkte hem.

2009-02-08 @ 14:20:32
URL: http://cikorias.blogg.se/
Postat av: Malm

"Synd bara att det var folk som var pratade hela natten och svårt att sova."



Ända anledningen? ^^

2009-02-08 @ 14:26:09
Postat av: Amanda

Helt ärligt, hur länge kommer jag få höre det här? xD

2009-02-08 @ 14:27:19
URL: http://justjonsson.blogg.se/
Postat av: Malm

Länge nog bara två kommentarer på nätet en så länge :P

2009-02-08 @ 14:30:25
Postat av: Rebecca.

Det är lungt Amanda, jag kommer inte tracka dig!

Vet du.. det var någon som hade ringt Jajja från min mobil igår vid fyra- fem tiden.

När jag inte såg/var i närheten.

2009-02-08 @ 16:01:09
URL: http://rjane.blogg.se/
Postat av: Gusten ;D

äh förstår inte varför det var ett sånt hett ämne att prata om :S jag pratade om nudlar istället :D känns som jag var full dagen efter ju ^^

2009-02-09 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0