D-Moliners

Ibland skulle det vara bra att vara blind. Speciellt nar vi ar pa stranden. Det verkar vara nagon regel har nere att alla kvinnor ska sola topless och alla man ska ha speedos. Jag har aven sett stringspeedos, brrr...

Igar har det inte hant sa mycket, mest solat och blivit brand. Det gamla vanliga ni vet.

Vi at pa en annan italiensk restaurang igar, men servicen var inte alls lika bra. Och det var lite mycket tomatsas pa pizzan. Men till "efterratt" fick alla ett gratis glas likor, t.o.m jag! Men gubbarna tyckte att jag inte skulle dricka, att de skulle ta den. Men jag tyckte att de var fulla nog sa jag fick halva, haha.

Efter maten gick vi runt pa stan, och hittade till nagot stalle dar de spelade 70, 80 & 90-talsmusik. Ganska trevligt dar faktiskt. Gubbarna blev fullare och fullare och borjade dansa "D-Moliners". Det ar en dans som har knana ihop och bojer dem, typ, och "gar". Varfor den heter som den gor ar for att det var en kille som gick i deras klass forut som verkligen gick sadar. Han hette Danne Molin. Lite taskigt tycker jag, men underhallande.

Kommentarer
Postat av: Kajsa : )

Hhaha taskiga gubbar ju xd



Åååh jag vill också sola & bada & äta på italienska resturanger med snyggingar... Jag har iaf lyckats spara ihop 3530 kr till den eventuella cypernresan! :D



Hare bra! <3

2009-01-06 @ 22:17:46
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, speedos är så jävla fult! Uschryser.

Jag vill också sola och bada i havet. Riktigt avundsjuk på dig just nu! Haha. Hoppas du har det bra :)

2009-01-07 @ 16:30:56
Postat av: Rebecca.

Haha, speedos är så jävla fult! Uschryser.

Jag vill också sola och bada i havet. Riktigt avundsjuk på dig just nu! Haha. Hoppas du har det bra :)

2009-01-07 @ 16:31:48
Postat av: Storasyster

Hahaha hoppas du tar MÅNGA bilder =) måste se detta!!! Pussar

2009-01-08 @ 09:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0