Gran Canaria

Varmt! Det ar superskont har! Och jag sitter vid en myntdator, som ar mycket seg. Det tog 10 min att komma in pa blogg.se och bilddagboken. Och tangentbodet ar cp. Men men.

Jag sov bara 3 timmar forra natten, kunde inte somna och skulle ju upp jattetidigt. Hela resan gick bra, tills den sista timmen pa planet nar pappa rakade spilla sin wisky pa mig. Han kunde atminstone rakat spilla den i min mun.

Hotellet ar val bra, det duger. Och strandaffarer finns det gott om. Vi hittade t.o.m ett Hard Rock Café! Det paminde mig sa mycket om USA. Och en gubbe som upptradde kunde jag svara pa att jag hade sett forr. I USA.

Pappas kompis har lart mig ett trolleritrick oxa, som jag ska ova pa till jag kommer hem.

Hors snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0