Gud så gott!

Mmmmmmhh! Pappa lagade jättegod mat! Fläskkotlett i ugnen med någon stark sås och kokt potatis. Supergott! Fast det tog mer än en timme att göra. But totally worth it!

Jag har gjort hälften av läxorna jag har tills imorgon. Nu ska jag börja räkna matten jag missade imorse. Jag drömde jättemysigt och lite konstigt och sen vaknade jag av att jag fick ett sms. Jag trodde att det var från Emmy. Hon brukar sms:a mig på onsdagar när jag har sovmorgon. Jag blev ganska sur. Men sen upptäckte jag att det var från Annie som undrade om jag var sjuk. Då kollade jag klockan och hoppsan, jag började för 5 minuter sedan.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha-haha-haha. Nu får du inte bli sur om jag väcker dig i framtiden!



ÅH, blev köttet mört? Haha.

2009-01-29 @ 15:22:39
URL: http://cikorias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, nejdå ;)

Ohja! Rigtigt mört!

2009-01-29 @ 15:49:56
URL: http://justjonsson.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Fan vad han kan din pappa =)

2009-01-29 @ 16:26:22
Postat av: frida

va :o försov du dig igen:o

2009-01-29 @ 16:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0