Hemmakväll

Jag minns inte om jag har bloggat idag. Så därför bloggar jag nu, ifall att.

Jag sitter och tittar på TV, 'Flashpoint'. Emmy har tjatat ganska länge på mig att jag ska kolla på det. Men det går på en lördag, så det är inte gärna man sitter hemma och kollar på TV då. Fast just idag är det för kallt ute för att ta sig någonstans, förutom till närmsta grannen. Fast Rebecca råkar vara sjuk.

Denna lagom tråkiga kväll har jag t.o.m lyckats göra kemirapporten som ska vara inne på måndag. Fast det är inte speciellt svårt, eftersom det är i princip bara att skriva av instruktionen till laborationen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Det suger att vara sjuk :/

Vill bli frisk snart! Men det blir jag nog förhoppningsvis snart :)

2009-01-31 @ 23:37:32
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0