"Lok in de glas!"

Attans, msn fungerar inte pa den har datorn. Mycket irriterande.

Gissa vad vi gjorde igar morse? Solade pa stranden saklart! Det var sa varmt att jag t.o.m badade i havet! Det var kanske 20 grader, fast enligt gubbarna var det 14...

Pa kvallen gick vi till en "kinalestulang". Haha, vad rolig jag ar! Jag tror att det var forsta gangen jag kakat riktig kinamat. Och det var helt ok. Forutom varrullar, det var urk... Men man fick gratis glass till efterratt, och det gjorde saken mycket battre. Och en snaps. Jag med.
Nar servitoren serverade snapsarna sa han: "De glas, de glas. Lok in de glas!" med en valdig kinesisk brytning. I glasets botten var det en bild pa en naken man som satt och runkade. Hmm...

Efter maten gick vi faktiskt hem till hotellet. Gubbarna var ju lite bakis sen igar, haha!


Kommentarer
Postat av: C I K O R I A S

OMG! PRECIS sådär sa dom till oss också. Jag lovar, och det var samma bild! Fett läskigt :S är ni på lanzarote? ;D

2009-01-07 @ 18:58:11
URL: http://cikorias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha! Nej, vi ar pa Gran Canaria :)

2009-01-07 @ 19:07:39
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0