Ola Svensson

Jag tror att de gillar myntgrejer har nere. Just nu sitter jag vid en myntdator och pa rummet har vi en myntTV. Pa vagen langs stranden finns det myntvagar var 50m ungefar.

Igar var det val inte sa mycket som hande. Mest att vi solade pa stranden och badade fotterna i havet. Och vi gick till en restaurang som hette 'Ristorante Roma'. De som jobbade dar var valdigt trevliga.

Nar gubbarna hade blivit lite smafulla gick vi och letade reda pa nagon bar som de kunde bli annu fullare pa. Och vi hittade baren 'Seven', en skandinavisk bar. Killen som jobbade dar var svensk, ung och snygg. Och lite lik Ola Svensson.

Men nar vu skulle ga hem var jag nastan tvungen att halla pappa i handen. Han vinglade fram och tillbaka och ut pa vagen. Suck. Jag undrar vem det ar som tar hand om vem.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Snygg? Ola Svensson? Vänta nu... det går ju inte ihop! Tss...

2009-01-05 @ 20:48:40
Postat av: Syrran

Haha det är ju kul att ni har roligt iaf... Är dom fullgubbar hela tiden eller...!? Ha det så bra å sola lite åt mig med! Hälsa gubbarna åxå! Pussar å kramar

2009-01-05 @ 22:51:42
Postat av: C I K O R I A S

Håller med Ellen. Ola Svensson är den fulaste i Sverige ju!



Bra att det är varmt. Men inte speciellt kul om dom är fulla precis.. :/ Ha så bra! <3

2009-01-06 @ 12:42:04
URL: http://cikorias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag skrev lite lik. Den har var mycket snyggare, och hade en gullig dialekt ;)

2009-01-06 @ 17:17:56
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0