Promenad

Jag tror jag har fått skavsår under fötterna. Mycket ovanligt. Jag och Rebecca har gått genom hela Sala i nästan 2 timmar. Lagom för att gå in mina nya Uggs. Jag kan inte förstå att skor kan vara så sköna.

När vi kom hem igen satte vi oss framför TV:n med en kopp te och kollade på Let's Dance. Jag måste bara säga att Carl Jan är en av de snobbigaste personerna jag vet. Han tror att han är så speciell och fiiiiin som träffar kungligheter, dricker champagne och äter kalvhjärna. Urk vad jag ogillar honom. Och hans framtänder ser ut som tuggummin.

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Haha skavsår under fötterna? Lät inte så skönt ;)

Riktigt skönt att ut och gå :)

Haha håller med, stör mig enormt mkt på CJ!

2009-01-24 @ 11:20:57
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0