Samma sak

Jag har markt en annan sak. Alla tanter har har antingen illrott eller rosa lappstift. Och ar negerbruna. Och skrynkliga. Det ar inte speciellt snyggt.

Gardagen sag ut som alla andra dagar. Vi gick t.o.m till restaurangen 'Roma'. Det ar jattebra service dar, och alla ar trevliga. Gubbarna tycker att maten ar underbar dar. Jag verkar vara den enda som ar missnojd.

Forsta gangen bestallde jag flaskfilé som inte alls smakade flaskfilé, eller sag ut som flaskfilé. Men det var ganska gott iallafall.
Igar bestallde jag panerad kycklingbrost. Jag fick ingen sas till och det var torrt. Jag blev inte alls nojd, sa pappa bjod pa efterratt. 'Mini Carolina' ar en liten glasstarta. Den var god!

Den enda skillnaden mot forut var att vi inte orkade ga til nagon bar. Vi gick hem istallet och spelade kort. Gubbarna blev forundrade over min skicklighet, som de kallade nyborjartur.

Kommentarer
Postat av: Kajsa : )

HAhA det är bara för att du övar kort med mig varje dag i skolan :D

2009-01-10 @ 14:19:55
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0