Mat och bio

Efter jobbet igår åkte jag ner på stan. Jag, Marcus, Ejik och Kajsa hade bestämt att vi skulle äta på Akropolis, en jättebra restaurang, och senare gå på bio. Vi såg 'Ice Age 3' och den var riktigt bra! Som de två första flmerna. Har jag nämnt att Marcus och Ejik är stora anhängare av 'Ice Age'-filmerna och kan typ varje replik i filmerna? Om inte, så kan de det. Och det roliga är att Marcus kan låta exakt som Sid, sengångaren. Så jäkla kul! Så jag antar att jag får höra många repliker från den senaste filmen ett bra tag framöver.


Kommentarer
Postat av: Barbapapa

Svar: Haha ja, nu ska jag bara lära mig lite mer hur det fungerar (a)

2009-07-10 @ 17:38:13
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0