10 dagar

Bara 10 jävla dagar kvar i helvetet på jorden. Och vilket helvete oxå. Jag måste ha muntligt föredrag på engelskan på torsdag. Och jag ska egentligen göra det med Annie, men hon kanske fortfarande är sjuk då. Så den gällt skrikande blonda häxan, aka min engelsklärare, tvingar mig att göra det själv. Dö.

Om 8 dagar har jag helvetets prov, alltså fysikprov. Jag sitter nu och försöker plugga men det går inte. Det vill inte fastna. Jag vill bara mörda Einstein, Newton, Gallilei m.f. Men nu råkar de ju redan vara döda hela högen. Ett gäng döda män, vem borde ta dem på allvar? Ingen tycker jag.
Dock har vi en bra fysiklärare. Synd bara att han har gått i pension och detta är hans sista veckor. Så nästa termin ska vi få en ny lärare, och det vill inte jag.

Vi kommer även få en ny mattelärare p.g.a att vår förra braiga (ja, jag hittar på nya ord) lärare gick och blev gravid. Det var riktigt onödigt av henne tycker jag. För jag vill inte ha någon annan. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0