Dans och lekar

Hemma igen. Ska äta lite midsommarmat här hemma och sen kanske åka tillbaka ut igen. Fast då får jag cykla. Men det var riktigt trevligt att fira där uppe med Marcus släkt. Vi dansade runt midsommarstången med alla som har stuga där. Jag tror att det är första, möjligtvis andra, gången i mitt liv som jag har gjort det. Det är nästan pinsamt.

Efter dansen blev det lekar, men det ville jag inte vara med på. Jag tog en massa kort istället. Det var mycket roligare kan jag säga.


























Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har gjort det en gång. Det har dom flesta gjort, jag hatade det där kortet men jag tog det ändå. Ibland så vill man inte visa sig..

2009-06-19 @ 22:04:28
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0