Matunderhållning

Som ni kanske fårstår så har jag inte haft tillgång till en dator. Jag åkte tillbaka till stugan efter att jag hade ätit och sov kvar där. Riktigt trevligt att äta frukost dagen efter med min gamla NO-lärare som oxå var där. Hon och hennes man har den bästa humorn! Frukostunderhållning for the win.

Det blev faktiskt lite middagsunderhållning oxå, på min bekostnad. Jag och Marcus blev hembjudna till mamma på middag, med min syster och hennes kille, och min bror och hans tjej. Det var trevligt om man bortser från alla historier från när jag var liten. Det är det jag har befarat med att ta hem Marcus på middag. Varför måste min familj vara så pinsam?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vi är ju inge pinsamma... Vänta du bara ;-P

2009-06-21 @ 19:34:44
Postat av: Rebecca

Om du kallar din familj pinsam.. vad fan är min då? xD

2009-06-21 @ 20:12:07
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0