Dryg Amanda

Herre Gud så dryg jag har varit idag. Mot Malm. Idag kändes som en underbar dag att ge igen för de dagar han har varit så jobbig mot mig och Annie. Jag har haft en sådan energi, trots att jag inte har ätit något socker alls.

Jag tror att det hela började med att jag hade tråkigt på engelskan och testade lite origami. Jag vek en vattenbomb. En kub av papper som man kan fylla med vatten. Självklart så fyllde jag den med vatten när lektionen var slut. Och jag fick den snillerika idén att kasta den på Malm som stod ute och rökte. Oh, så roligt det var!

Efter det så fortsatte jag att dryga. Och dryga. Och dryga. Jag tycker nästan synd om honom. Men bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0