Färga mitt hår!

Jag är i desperat behov av en hårfärgning. Så syster, om du läser det här hör av dig när du har tid att färga mitt hår! Helst så tidigt som möjligt, förutom idag.

Nu när jag har fått det sagt kan jag ta det lugnt. Tills skolan börjar vill säga. Jag har ju sovmorgon idag. För då hinner jag göra det jag vill göra på morgonen. Jag kan sitta och läsa tidningen och lugnt äta min frukost, ta den tid jag behöver för att bestämma vad jag ska ha på mig, sminka mig och fixa mitt hår ordentligt, sitta vid datorn och då kunna lyssna på Rix FM's webbradio. Fast idag har jag bara slängt på mig myskläder, struntat i att sminka mig och bara haft i hårspray i håret. Fast då får jag mer datortid.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

hade ju vart perfa idag ju! Jag är ledig... När vill du annars då? Puss

2009-03-11 @ 14:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0